.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آخرین نرخ قیمت برنج در بازارهای مازندران

دوستداران برنج شمالی از آخرین نرخ برنج مازندران بدانند

به گزارش شمال نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان مدیر تنظیم بازار محصولات و نهاده‌های کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی مازندران بیان اینکه قیمت برنج از زمان برداشت تا روزهای اخیر متعادل بود و در روزهای اخیر از دست تولیدکننده خارج شد و در بازار شاهد افزایش قیمت هستیم گفت: میانگین قیمت برنج طارم و هاشمی در استان 7 هزار و 500 تومان تا هشت هزار تومان، بینام 7 هزار و 500 تا هشت هزار تومان و برنج‌های شیرودی، ندا و فجر 5 هزار و 700 تا 6 هزار و 500 تومان به فروش می‌رسد.

حسین نگهدار با بیان اینکه قیمت برنج در مناطق پایین‌دست مانند بابل، آمل، فریدونکنار، محمودآباد و بابلسر که از کیفیت مطلوب‌تری برخوردار هستند بیشتر است، گفت: برنج در شهرستان‌های ساری و میاندورود با قیمت کمتر به فروش می‌رسد.

مدیر تنظیم بازار محصولات و نهاده‌های کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: 208 هزار هکتار از زمین‌های کشاورزی مازندران امسال به کشت برنج اختصاص یافت که در کشت اول یک میلیون و 250 هزار تن شلتوک تولید شد.

حسین نگهدار افزود: از این میزان تولید، 86 هزار تن مربوط به پرورش رتون و 84 هزار تن مربوط به نشای مجدد بود.

وی با بیان اینکه امسال 800 هزار تن برنج سفید در مازندران تولید شد، گفت: از این میزان 100 هزار تن مصرف درون استانی و 700 هزار تن مازاد مصرف برای ارسال به دیگر استان‌ها است.

70 درصد برنج کشور در استان‌های مازندران و گیلان تولید می‌شود./350


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.177 seconds.